Rusk dag!

Jobbdagen flöt på som vanligt, den gick inte fort, men heller inte långsamt!..fick lite roliga kommentarer om håret iallafall :) Och tankarna snurrar som vanligt.. vet inte vad jag ska ta mig till.. de hela skapar fler leenden på läpparna än negativa tankar åtminstone. Bara konstig situation allting! 

Dagen blev lite bättre när jag kom hem, tog in posten och då låg den här godingen och väntade på mig :)

Det blir att eperimentera mycket med färger och former hädanefter..ojojoj så kul :D Den verkar sitta riktigt bra oxå! Så följde det med ett litet handskrivet kort som fick mig på as bra humör, säkert en grej som hon skickar med till alla, men det kändes på nåt sätt personligt ändå :)



Den gjorde seriöst min dag :) 

Nu ska jag se om de kanske blir promenix med Milla och sen efter de blire slänga på nyaste avsnittet av Sons of Anarchy..bara hoppas på att de kommit ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0