Happy face! :D

Efter en givande 13 timmars arbetsdag så är jag ganska mör i både kropp och sinne, tror seriöst jag har gått 2 mil idag. Iallafall inte långt ifrån! Men trots en så lång arbetsdag så kändes det som att dagen gick sjukt fort, va ett riktigt bra tempo på alla så de va kul! Och nästan 5 timmar övertid ger extra klirr i kassan! Så när jag kom hem kollar jag posten, och då blev det ännu mer happy face. För där låg nämligen de här och väntade på mig :)



Bilderna kommer att knåpas ihop till nästa tatuering som blir en hel arm, sjukt cool konst och världens bästa band. Kan inte bli bättre :D

Kommentarer
Postat av: lina

kommer bli så satans snyggt! <3

2011-11-02 @ 20:56:29
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0