Fullt upp!

Shiet.. jag hinner typ inte ens med att tänka på dagarna längre.. allt går i super hastighet känns de som! Mycket roliga saker som hänt på en vecka! Hade en fantastisk 25 års fest för Sabina förra fredagen, det var så underbart att se henne så lycklig! :) Sen efter en kväll på byn så kom min underbaraste och hämtade mig för en "liten" roadtrip till Varberg sådär mitt i natten ;P Stackarn som fick köra med en snarkandes Jenny i bilen! Sen i veckan har de varit fläng fram och tillbaka med en massa mysiga besök och aktiviteter, jobb på lördagen och en matshopping tur till Sverige igår med min kära.. riktigt mys! :) 

Livet leker, humöret är bättre än någonsin, jag har dom bästa människorna runt mig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0