3 veckor :)

Idag är de precis 3 veckor kvar tills vi sätter oss i bilen och rullar upp mot Umeeee ;) ska bli så skönt å få komma hem en sväng å umgås lite med familjen, den del av den som jag inte lockat ner till Oslo :) Håller en tumme på att de kommer nån decimeter med snö innan vi kommer upp, ingen julkänsla utan vit glittrande snö på backen ju! På väg tillbaka tänkte vi svänga förbi mormor och morfar oxå som jag inte sett på jag vet inte hur länge! Allt för länge sedan sist iaf så de ska bli riktigt mysigt :) ska försöka få pappa ringa å höra om dom är hemma så jag kan överraska dom :) Nu är de bara stresset med alla julklappar kvar, 3 veckor på att lyckas lista ut va ja ska köpa till alla och sen yber stress handla efter den 20.de december :P men de ska nog gå bra!


Kommentarer
Postat av: Linnea

"den del av den som jag inte lockat ner till Oslo"

hahaahha klockren!

2011-12-06 @ 18:47:10
URL: http://linneaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0